Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kalhi
Gość
|
Wysłany: Śro 19:01, 21 Sty 2009 Temat postu: Umiejetnosci w walce |
|
|
Witam
Mam kilka pytań odnośnie umiejętności i ich wpływu na walkę, ponieważ wiele rzeczy w instrukcji gry jest niedopowiedzianych. Z kolei po kilkumiesięcznej grze można już dojść do jakichś ciekawych wniosków i wspólnie opracować jaki mniej więcej wpływ na walkę mają poszczególne umiejętności.
No to zaczynamy:
1. Unik.
Unik = (5+umiejetnosc_uniku)+(5+(wartosc pomiedzy 6 a umiejetnosc_uniku)
Dodatkowo w instrukcji napisano, że poprawnie wytypowany unik podwaja wartosc uniku. Podejrzewam, że chodzi tu o wartos uniku, po obliczeniu juz powyzszego wzrou, ale pewny nie jestem. A moze jest to jeszcze inaczej liczone?
2. Celowanie.
Celowanie = (5+umiejetnosc_celowania)+(5+(wartosc pomiedzy 6 a umiejetnosc_celowania)
Wartosc celowania jest dodatkowo modyfikowana przez roznice pomiedzy Zaskoczeniem i Taktyka. Tylko pozostaje pytanie w jakim stopniu. Tutaj wlasnie nie mam zadnego pomyslu jak moglby ten wzor dokladnie wygladac. Ma ktos jakis pomysl?
3. Tryb celowania przy stosowaniu unikow.
Podczas stosowania unikow, mozemy wybrac prosta postawe (bez stosowania uniku). Nie stosuje raczej tego rodzaju taktyki, jednak ciekawy jestem na co on wplywa.
a) Niby nazwane jet celowaniem wiec moze podwaja wartosc celowania (tak jak wykonanie prawidlowego uniku podwaja wartosc uniku)
b) Podwaja obrazenia zadawane w walce (czyli zamiast 100 zadajemy 200).
c) Podwaja wartosc sily uderzenia lub strzelania, w zaleznosci jakiej broni uzywamy.
4. Zadawane obrazenia.
Jaki wplyw ma sila uderzenia/ strzelanie oraz odpornosc/refleks na obrazenia jakie zadajemy?
Czy liczona jest najpierw roznica pomiedzy atakiem (sila uderzenia/strzelanie) a obrona (refleks/odpornosc), czy moze jest to liczone w inny sposob?
Wkoncu jaki wplyw ma wyliczona roznica (a moze iloraz) na to jakie obrazenia zadajemy?
Moze kto zna odpowiedzi na wszystkie lub chociaz kilka tych pytan? Jakby dalo sie jakos opracowac dokladne wzory, to pomogloby to moim zdaniem bardzo w walce.
Pozdrawiam...
kalhi
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 13:46, 23 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Szkoda, że nikt się nie wypowiada... Moim zdaniem temat bardzo ciekawy i ważny, niestety sam nie mam pojęcia za bardzo gdzie leży prawda i opieramy się niestety głównie na domysłach, ale może wspólnymi siłami udałoby nam się do czegoś dojść? Chyba warto spróbować, nawet jak nie wiecie to piszcie co myślicie, każda uwaga może być cenna, nawet jak nie potwierdzi jakiejś teorii to może będzie zaprzeczeniem takowej? To też jest cenna informacja. Może ktoś z Was ma jeszcze jakieś inne spostrzeżenia? Rozmawiajmy ludzie, po to jest to forum, nikt z nas nie jest wszechwiedzący, a jak to mówią: "co sto dwie głowy to nie jedna" - czy jakoś tak
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wasai
Rio Grande
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:49, 23 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Mnie interesuje natomiast sam refleks. Troche to dla jest denerwujące, że agakuje gracza, z którym powinienem wygrać, a niestety przegrywa. Trafiam prawie za każdym razem, ale zadaje niskie obrażenia. Jak to zniwelować?
Oraz mam pytanie czy pójście w zaskoczenie to jest dobra taktyka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
usiek18
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:39, 23 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Z mojego doświadczenia wiem że zaskoczenie i taktyka odgrywają dużą role w walce.. Kiedyś nie doceniałem tych umiejętności i nie rozumiałem dlaczego mając bardzo wysoką celność nie mogłem trafić gracza który nie miał nic do uników tylko kilka rzeczy do jakiejś tam taktyki.. Obecnie rozwijając je widzę że znaczą wiele zwłaszcza jeśli przeciwnik też w nie inwestuje..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Telmor
Wall Hall
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:28, 23 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Powiem szczerze, że nie podchodziłem jeszcze do tego problemu w sposób "matematyczny" .
Cytat: | Unik = (5+umiejetnosc_uniku)+(5+(wartosc pomiedzy 6 a umiejetnosc_uniku)
Celowanie = (5+umiejetnosc_celowania)+(5+(wartosc pomiedzy 6 a umiejetnosc_celowania) |
Skąd te dane?
Tak jak pisałem, nigdy o tym nie myślałem, ale również wydaje mi się, iż przy typowaniu uniku chodzi właśnie o wynik powyższych wzrorów. Biorę tutaj pod uwagę jedynie własne "gdybanie" .
Co do wybania opcji "bez uniku", wydaje mi się, iż pomaga ona w celowaniu, przy jednoczesnym braku bonusu w obrażeniach <- a ich podwojenie według mnie odpowiada trafiony cios w głowę.
Na wszystko inne wiem tyle co inni ;/.
Swego czasu w Plemionach również miałem współplemieńca, który do gry podchodził ze strony wzorów, równań itp. Wiele wtedy dały mi jego gdybania i rewelacje przedstawiane na forum, dlatego też mam nadzieję, że temat ten niebawem przyniesie odpowiedzi na te pytania .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Silverfang De'Vir
Wall Hall
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Torun/Olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 1:00, 24 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Sluchajcie refleks jest rewelacyjny aczkolwiek pamietajcie ze dziala on tylko na bron strzelecka - czyli walczacy biala bronia doloza nam az milo.
Ja mialem kiedys refleks hmm oscylowalem miedzy 1-5 miejscem na swiecie zadac mi sesowne obrazenia graniczylo z cudem 100-150 to zwykle max jaki obrywalem (a i to niezaczesto:P)
Jednakze na poczatku gry niebawilem sie stronka west stats zwiazku z czym niesprawdzilem iz wyzsze ciuszki dla strzelcow niemaja reffleksu:( (poza kapeluszem) a jak maja jest zalosnie beznadziejna kombinacja cech.
A niski refleks mozna sobie wsadzic.... naprawde niewiele daje a piszac niski mam na mysli 40-50 jak masz 70-90 na tym etapie gry jest ses go miec.
Podsumowuja reflesk NIE:
-Niema ciuchow na wysokim poziomie
-Jest ses tylko wtedy gdy damy duzo pkt
-Powinno sie go laczyc z odpornoscia (inaczej miesniacy nas beda gromic - a tak sie zbytnio nie da)
Takze jedyna sesowna obrona jak dlamnie to Taktyka + chowanie sie (aczkolwiek musialem przebudowac postac i jeszcze neizmienilem do konca takze dokladne wnioski za ok tydz:P) - Jak mowilem jeszcze nie sprawdzalem tych zdolnosci zbt intensywnie takze mam je tylko z przedmiotow jak potestuje...
A tu macie cos o pojedynkach - dostalem od znajomego;
Wyślę Ci jeszcze kawałek mechaniki. Tu jest wszystko dość dobrze opisane:
Pojedynek trwa osiem rund. Każdy z graczy ma osiem szans na udany atak, oraz osiem szans
na uniknięcie ataku. Aby przeprowadzić udany atak, potrzebujesz dużej wartości ataku. Aby
uniknąć ataku potrzebujesz dużej wartości obrony.
Wartość ataku zależy od umiejętności celowania.
Zawsze obniżana jest czyjaś wartość ataku, albo atakującego, albo broniącego się.
Taktyka pozwala broniącemu się wykorzystać znajomość miasta, zająć lepszą pozycję do
pojedynku. Atakujący wykorzystuje zaskoczenie aby zastraszyć przeciwnika.
Jeżeli wartość umiejętności "taktyka" obrońcy jest większa niż wartość umiejętności
"zaskoczenie" atakującego, wtedy wartość ataku agresora spada. Jeżeli natomiast jest niższa,
wtedy spada wartość ataku obrońcy. Im większe są różnice pomiędzy tymi umiejętnościami,
tym bardziej spada wartość ataku.
Każdy z graczy otrzymuje dodatkowo pięć punktów do wartości ataku. Posiadacz konta
premium otrzymuje kolejne pięć punktów a więc łącznie otrzymuje ich dziesięć.
Wartość obrony uzależniona jest od umiejętności uniku.
Dodatkowo do wartości obrony każdy otrzymuje pięć punktów a posiadacz konta premium
otrzymuje punktów dziesięć zamiast pięć.
Walka
W pojedynku każdy atakuje osiem razy. Każdy ma osiem szans na celny atak i zadanie obrażeń.
Pierwszy atakuje napastnik. Walczący mogą używać broni dystansowej, lub broni do walki wręcz.
W przykładzie poniżej wyjaśniono przebieg pojedynku na przykładzie broni dystansowej.
Przy każdym strzale, wartość ataku atakującego, jest porównywalna z wartością obrony obrońcy.
W tym celu brana jest wartość losowa pomiędzy jeden a wartość ataku, oraz pomiędzy jeden a
wartość obrony. Jeżeli wartość ataku będzie większa, wtedy zostanie zadany celny cios.
Jeżeli wartość obrony będzie większa, wtedy cios nie trafi i nie zostaną zadane obrażenia.
Obrażenia
Obrażenia powstają jeżeli jeden z graczy zada celny cios, tzn. jego wartość ataku będzie
większa od wartości obrony. Wartość obrażeń jest uzależniona od broni atakującego. Każda
broń posiada minimalną i maksymalną wartość ataku. Przy każdym celnym ataku, brana jest
losowa wartość z tego przedziału. Obrońca traci obliczoną wartość punktów życia.
Istnieją dwa rodzaje broni pojedynkowych. Broń palna (dystansowa), oraz broń do walki wręcz.
Obrażenia jakie zadawane są przy użyciu broni do walki wręcz są zwiększane dzięki umiejętności
"siła uderzenia" a obniżane są poprzez umiejętność obrońcy - "odporność". Dla broni dystansowej, obrażenia
zwiększane są dzięki umiejętności "strzelanie" a obniżane są poprzez umiejętność obrońcy - "refleks".
Tak więc gracz posiadający dobrze rozwiniętą umiejętność "siła uderzenia" powinien raczej używać
broni do walki wręcz.
Strefy uderzenia.
Strefy uderzenia i uników możemy ustawić klikając "pojedynek".
Po pierwsze możemy ustawić gdzie celujemy. W zależności od miejsca w które trafiamy
zadamy różną ilość obrażeń. Trafiając w ramię zadamy 15% więcej obrażeń. Trafiając w głowę
zadamy 50% więcej obrażeń. Możemy także ustawić jak będziemy wykonywać unik. Jeżeli
wykonamy unik częścią ciała, w którą celował atakujący, wtedy wartość naszego uniku zostanie
podwojona.
(uników już nie tłumaczyłem bo to chyba zrozumiałe jest.
Jedna istotna sprawa to taka, że jak nie ustawimy żadnego uniku to podwaja nam się w następnej rundzie
wartość ataku).
Wygrana
Wygrywa gracz, który zada więcej obrażeń. Jeżeli oboje zadadzą identyczną ilość obrażeń, wygrywa atakowany.
Jeżeli ktoś straci wszystkie punkty życia, traci przytomność. Wtedy zawsze wygrywa drugi gracz, bez względu na to ile zadał obrażeń
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gorg
Gość
|
Wysłany: Sob 21:01, 24 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem, duza role przy pojedynkow odgrywa szczescie.
The West jest kolejna gra prowadzona przez sklad organizujacy plemiona, tam sporo osob zauwazylo bannner i skierowalo sie tutaj
W plemionach przy walce i obronnie dochodzi wspolczynnik szczescia ( losowosci ) + lub - 25%. Sadze, ze podobna sytuacja wystepuje tutaj - wniskujac przez analogie. Wzorow, algorytmow nie poznamy nigdy jesli nie zostana opublikowane przez team The West.
Nie wiem czy ktos zwracał uwage, ale dochodzi jeszcze mozliwosc - modlitwy. Nie mozna tego robic za czesto, napisali to w pomocy, ale raz na pare dniu, raz na tydzien te 15min poswiecic warto. Czy da to jakis efekt - nie gwarantuje, lecz jesli nie bedzie robione za czesto - to na pewno nie zaszkodzi.
Osobiscie uwazam, ze bardzo duze znaczenie ma taktyka. Postacie z PREMIUM i klasa zolnierska, przy poswieceniu troche cech w taktyke i kupnie sprzetu z taktyka - sa moim skromnym zdaniem niedopokonania, ten bonus obronny w miescie, jesli nie zostanie zlikwidowany zaskoczeniem; jest chyba przesadzony - bo to co nieraz widze wyglada jak cud.
Opierajac sie na swoich doswiadczeniach i zaskakujacych wynikach niektorych pojedynkow, dostrzegam, ze nie samo celowanie jest najwaznejsze, obserwowalem zmiane efektu przy przedzialach 60-80-100 celowania, i obecnie sklaniam sie bardziej do zredukowania celowania na rzecz taktyki ( idac w obrone ) lub zaskoczenia.
Ostatnio zmieniony przez Gorg dnia Sob 21:03, 24 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Telmor
Wall Hall
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:44, 25 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Po ostatnich pojedynkach mogę powiedzieć conieco o trafianiu w głowę.
W sumie nie będzie to nic szczególnego, ale co tam .
Kupiłem sobie broń, w której minimalne i maxymalne obrażenia nie są tak różne jak w przypadku maczety, tak więc wszystkie ciosy są na w miarę podobnym poziomie (rozrzut obrażeń to max 30 pkt).
Na forum zamieściłem raport z walki ze Stormem - i jak łatwo można zauważyć, to że trafiłem w głowę (normalnym, a nie 'omdlewającym' ciosem) właściwie niewiele mi dało - jedynie 20 obrażeń więcej niżeli przy innych ciosach.
Niemniej jednak! Walczyłem później z tymi samymi ustawieniami ze słabszym przeciwnikiem. I co ciekawe cios w głowę zabrał mu 213 hp ;o
Niby dużo, ale to też nie jest to "podwójne obrażenie" ;/.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Telmor dnia Nie 20:46, 25 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kalhi
Gość
|
Wysłany: Wto 23:49, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Cios w glowe zadaje 50% dodatkowych obrazen wedlug instrukcji gry.
Wzor na celowanie i uniki takze wzialem z instrukcji gry. Takze jest tam juz jakis poziom tzw. szczescia wziety pod uwage.
Kolejna informacje jaka slyszalem to jest wplyw poziomu motwywacji (tej pojedynkowej) na walke. Konkretnie w ten sposob ze kazdy wspolczynnik typu Uniki, Celowanie, Obrazenia jest modyfikowany przez motywacje w ten sposob jak wplywa ona na prace i doswiadczenie przy pojedynkach. Czyli np. przy motywacji 85% nasze uniki wynosza 85% wartosci naszych rzeczywistych unikow.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 1:08, 28 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
kalhi napisał: | Czyli np. przy motywacji 85% nasze uniki wynosza 85% wartosci naszych rzeczywistych unikow. |
Wówczas przy motywacji 0% nie byłyby zadawane żadne obrażenia, ani wykonywane uniki...
A to nie jest prawdą...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 19:52, 28 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Latias ma racje
Od motywacji w pojedynkach zalezy ilosc dostawanego expa czyli im mniejsza motywacja to mniej expa
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kondziu81
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sochaczew Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:14, 28 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
ok. moge sie zgodzic z wami. ale moze ktos napisze jak moza szybko motywacje odnowic bo nie wiem jak u was ale u mmnie wzrasta strasznie powoli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gorg
Gość
|
Wysłany: Śro 21:31, 28 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
motywacja wzrasta 10% na dobe
dotyczy to pojedynkow, jak tez innych prac
pewne klasy maja bonusy i im motywacja rosnie szybciej
np robotnikom rosnie 10% szybciej motywacja do rozbudowywania miasta, a zawadiakom o 20% szybciej do pojedynkowania sie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Telmor
Wall Hall
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:59, 28 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Hmmm... według moich niezobowiązujących obliczeń, wyszło mi, że motywacja zarówno do prac jak i do pojedynków wzrasta mi 1% na dwie godziny.
Także prosto-matematykując wychodzi mi, 12% na dobę? ;x
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Anufia
Rio Grande
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: by tu wytrzaskać na browar ;]
|
Wysłany: Śro 23:27, 28 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
w pomocy jest napisane że motywacja wzrasta o 10% na dobę...
co do prac to nie wiem ale z każdym pojedynkiem motywacja spada o 3%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 22:43, 29 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
U mnie się to potwierdza
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kalhi
Gość
|
Wysłany: Wto 14:32, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Odnośnie stosowania Uników:
"Możesz celować tym samym twój atak w kolejnej rundzie będzie dwukrotnie silniejszy."
Czy ktoś rozpracował to zdanie? Co praktycznie daje to niestosowanie uników (postawa bierna) podczas walki?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Arevv
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:33, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ja mam 105 uniku i juz w nie nie inwestuje...jak bym mial 105 refleksu to bym na pewno lepiej wyszedl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wasai
Rio Grande
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:36, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
jakbyś miał 105 refleksu to by wypadało jeszcze mieć ze 100 odporności xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mc Sebastian
Wall Hall
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:21, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Wasai ja przez bardzo długi czas miałem tylko 30 odporności przy 110 refleksu i wcale mi to nie przeszkadzało
Wygrywałem 90 % walk z osobami które biegają z różnego rodzaju metalowymi rzeczami które są ostre ;p
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mc Sebastian dnia Wto 16:22, 12 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wasai
Rio Grande
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:50, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
bo miałeś pewnie te 70 pkt w uniku xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mc Sebastian
Wall Hall
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:55, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ja w unik nigdy nie włożyłem ani jednego punktu i nigdy tego nie zrobie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wasai
Rio Grande
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:57, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
za dużo pkt musisz dawać w refleks i odporność aby jeszcze móc dać w unik:PP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sir szym1010
Rio Grande
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Twardorzeczka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:11, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
heh a ja mam 21 odporności( z bonami-12 z kozaków i 9 z kapelusza) a i tak jakieś 85% walk ze mięśniakami wygrywam... a refleksu mam 62 i uniku 30;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Arevv
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:46, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
To z cieniasami walczysz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sir szym1010
Rio Grande
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Twardorzeczka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:30, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no wiesz większość osób to rewolwerowcy więc mało co walce z tymi co maja duże a bary a w głowie nic i umiejętności też małe;p...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Arevv
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:27, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ja mam 105 z bonem teraz 105 celowania jade
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Szrama
Rio Grande
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:57, 13 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ja wam powiem... celowanie i unik sa zupełnie bez sensu
Ktos kiedys napisal ze unik i celowanie powinny byc na takim poziomie jaki sie ma poziom postaci.. i ja sie z tym zupelnie zgadzam
Najwazniejszymi umiejetnosciami sa taktyka i zaskoczenie... zwlaszcza zolnieze powinni miec sporo taktyki bo dostaja.my dodatkowy bonus
Najlepszy test mialem jak Ed mnie zaatakowal mimo iz ed mial w ciul celowania(ponad 100) w ciul strzelania(ponad 100) i w ciul uniku to i tak ze mna przegral mimo iz mialem/mam relatywnie mniej uniku niz on celowania... ale mam taktyke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wasai
Rio Grande
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:02, 13 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Dobra dobra Szrama ty prawie nic nie walczysz:PP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sir szym1010
Rio Grande
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Twardorzeczka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:43, 13 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Mówcie sobie co chcecie a ja i tak dodaje umiejętności do strzelania, refleksu, celowania, zaskoczenia i taktyki jak dla mnie to najlepszy rozdział pkt...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ulqiorra
Rio Grande
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 2:53, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Sir szymon
Czasami bycie uniwersalnym (obrońca, napastnik) nie jest skuteczne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sir szym1010
Rio Grande
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Twardorzeczka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:22, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
he ja i tak mam więcej zaskoczenia i taktyki (dużo więcej) więc nie jestem taki uniwersalny tylko nie chce dostawać lania w obronie;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mc Sebastian
Wall Hall
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:53, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
może się powtarzam ale w taktyke nie mam danego ani jednego punktu
A i tak wygrywam ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Silverfang De'Vir
Wall Hall
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Torun/Olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:53, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Seba bo takich jak ty jest zamalo i nie oplaca sie na was ustawiac postaci:PPP i to jest wasz najwiekszy plus bo lejecie bez problemu i palnych i bialych i w ataku i obronie :>
Ale seba zaatakuj Latiasa:> Ciekawe jak wyjdzie pojedynek z tym leszczem :PPP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 15:11, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
On atakując mnie, wygrałby bez większych problemów... Ale przy moim ataku na Niego, mogłoby być różnie...
Btw. Dopóki nie zdobędę mocniejszej broni, to zadawane obrażenia będą śmieszne...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Silverfang De'Vir
Wall Hall
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Torun/Olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:55, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Wlasnie mylisz sie latias pewnie zadasz 80-100 (moze i wiecej nie chce mi sie liczyc:P) a ja ok 15 to dzieki twojemu strzelaniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 18:49, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ale musielibyśmy jeszcze porównać nasze zaskoczenie i celowanie...
Colta Peacemakera załatwię sobie prawdopodobnie w sobotę lub w niedzielę... Później będę mógł sprawdzić się z Sebusiem...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Silverfang De'Vir
Wall Hall
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Torun/Olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:45, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Latias ale co tu ma moje strzelanie jak ja mu zadam powiedzmy 100 pkt ohbrazen przy 7 trafionych ty powinienes tyle zadac przy 1;P wazne zeby on ciebie nie trafil zbyt wiele razy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cubus
Rio Grande
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 912
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mszana Dolna Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:01, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Silver nie do końca jestem pewien, Czarnulka jak mnie atakuje zadaje mi około 200 obrażeń, strzelania ma coś ponad 200 + precyzyjny peacemaker - powinna walić dużo więcej, a wiadomo że ja mam taki refleks jak i Ty.
Nie do końca kumam, za 300 to ona mnie trafiła kiedyś w głowę a powinna za 300 mnie po rękach tłuc za każdym razem.
W bark za 140 przy tym jej strzelaniu???
Porównajcie sobie jej pierwszy strzał z czwartym, pierwszy za 120 czwarty za 210, kto mi powie o co chodzi???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cubus dnia Czw 20:08, 14 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Silverfang De'Vir
Wall Hall
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Torun/Olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:39, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Czy wy nie rozumiecie ze strzelanie nie zwieksza wcale sily uderzenia? refleks zmniejsz asile uderzenia a strzelanie niweluje tylko wplyw refleksu na zmniejszenie sily uderzenia:P Czyli w naszym przypadku strzelanie nie ma zadnego znaczenia:P w przypadku sebastiana ma:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cubus
Rio Grande
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 912
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mszana Dolna Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:42, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
To wytłumacz mi od czego zależy ta rozbieżność w strzałach czarnulki 120 a 210 w rundzie 1 i 4???
Tylko od szczęścia???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Silverfang De'Vir
Wall Hall
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Torun/Olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:50, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Od rozrzutu broni:P Dlaczego ja wale pogiemu miedzy 130 a 215 w reke? a pogi mi nie strzeli mocniejszych tez wali 100 cos do 200 z hakiem a strzelanie ma o ok 70 wiecej:)
Nie wiem moze zwieksza tylko do jakiegos poziomu a pozniej jedynie niweluje refleks
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jaabc
Rio Grande
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rio Grande II Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:10, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Wg. mnie (z mojego doświadczenia) wzór na obrażenia wygląda tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Sorry, ale w PHP jest najłatwiej to zapisać
Jeśli nie wiecie, co robi dana funkcja, zajrzyjcie na [link widoczny dla zalogowanych] np. [link widoczny dla zalogowanych]. Reszty łatwo się domyślić po nazwach zmiennych. Nie jestem tylko pewien tej mieszanki odporności i refleksu, więc zamiast "1.5 * ($refleks + $odpornosc/2)" można przyjąć "refleks_w_walce"
@edit:
tak samo siła uderzenia/odproność
@edit2:
na samym końcu jest jeszcze modyfikowanie strzału/ciosu o miejsce: dłoń/ramię/głowa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jaabc dnia Czw 21:15, 14 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Silverfang De'Vir
Wall Hall
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Torun/Olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:20, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
z mojego doswiadczenia strzelanie nic nie daje do obrazen jezeli ofiara nie ma refleksu/odpornosci.
GDy mialem strzelania 100 zadawalem pogiemu w reke obrazenia:
Od 130 do 215
Pogi w tym momecie mial 178 (albo 6
I zadawal mi obrazenia 170-215 przy czym mial bron o nizszym rozrzucie (wyzsze dolne obrazenia)
Wiec strzelanie w tym momecie nic nie daje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cubus
Rio Grande
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 912
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mszana Dolna Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:22, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jaabc jak zwykle jesteś nieoceniony
Coś tam zczaiłem z tego wzoru, może mniej, może więcej, z tym refleksem i odoprnością vs. strzelanie i siła uderzenia mniej więcej wiemy o co chodzi.
Spróbuj skombinować wzór na celność i uniki. Z pomocy do TW wiem tyle i zastanawiam się nad tą wartością przypadkową:
Przy strzale wartość "celowania" strzelającego porównywana jest z wartością "uniku" ostrzeliwanego. Porównywana jest także wartość przypadkowa od 1 aż do wartości "celowania" z wartością przypadkową od 1 aż do wartości "uniku". Jeżeli wartość "celowania" jest wyższa, trafia strzelający i zadaje obrażenia ostrzeliwanemu. Jeżeli wyższa jest wartość "uniku", strzelający pudłuje. Po oddanym strzale strzela wcześniej ostrzeliwany.Przy strzale wartość "celowania" strzelającego porównywana jest z wartością "uniku" ostrzeliwanego. Porównywana jest także wartość przypadkowa od 1 aż do wartości "celowania" z wartością przypadkową od 1 aż do wartości "uniku". Jeżeli wartość "celowania" jest wyższa, trafia strzelający i zadaje obrażenia ostrzeliwanemu. Jeżeli wyższa jest wartość "uniku", strzelający pudłuje. Po oddanym strzale strzela wcześniej ostrzeliwany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jaabc
Rio Grande
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rio Grande II Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:39, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Silverfang De'Vir napisał: | z mojego doswiadczenia strzelanie nic nie daje do obrazen jezeli ofiara nie ma refleksu/odpornosci.
GDy mialem strzelania 100 zadawalem pogiemu w reke obrazenia:
Od 130 do 215
Pogi w tym momecie mial 178 (albo 68 )
I zadawal mi obrazenia 170-215 przy czym mial bron o nizszym rozrzucie (wyzsze dolne obrazenia)
Wiec strzelanie w tym momecie nic nie daje  |
Na to wpływ mają linie:
Kod: | if ($obrazenia > 2 * $bron)
{
$obrazenia = 2 * $bron;
}
|
Jeśli masz 0 strzelania, a ofiara 0 refleksu i odporności, zadane obrażenia będą losowymi obrażeniami broni (np. w precyzyjnym Smithie 60-66) (to już sprawdzałem).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Silverfang De'Vir
Wall Hall
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Torun/Olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:57, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Czyli gdy ktos ma zero refleksu nie wazne ile masz strzelania rownie dobrze mozesz miec 0 i tlumacze to juz od bardzo dawna:P
Nie znalazlem tylko dokladnej proporcji ile wiecej trzeba miec strzelania od refleksu aby go zniwelowac napewno nie 1:1 wydaje mi sie ze cos kolo 1,5 :1, bo mam wrazenie ze nie 2:1
Lecz ja nie znam wzorow nigdy nie znalem, nigdy nawet nie poswiecilem 5 min zeby je przeczytac, nie interesuja mnie wyciagam wnioski patrzac na dane z pojedynkow analizujac swoje zdolnosci i zdolnosci przeciwnikow ktore jesem wstanie dosc dokladnie okreslic na podstawie strzepkowych danych z rankingu, oraz porownujac do danych pojedynkow wielu osob.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jaabc
Rio Grande
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rio Grande II Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:13, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Silverfang De'Vir napisał: | Czyli gdy ktos ma zero refleksu nie wazne ile masz strzelania rownie dobrze mozesz miec 0 i tlumacze to juz od bardzo dawna:P | Nie. Wtedy będziesz zadawał obrażenia losowe - zakres obrażeń broni, ale nie więcej. Załóżmy, że w danej rundzie od broni jest 100hp. Masz 0 strzelania, przeciwniki ma 0 refleksu/odporności. Zabierzesz mu 100hp. Będziesz miał 50 strzelania - zabierzesz 150hp, 100 strzelania - 200hp, 200 strzelania - 200hp, 10000000 strzelania - 200hp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Silverfang De'Vir
Wall Hall
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Torun/Olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:31, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ale tak nie jest i juz w dupie mam co wychodzi ze wzorow TAK NIE JEST! bo gdy ja wale pogiemu 215 w reke on musialby mi walnac min 300! a jego maximum jest takie jak moje (minimalnie wieksze ale pomijam to ze wzgledu na roznice broni)
a strzelania ma prawie 80 wiecej niz ja! aja mam zero refleksu czyli powinien mi zadac od broni + 178 obr od strzelania wedlug twojego tluamczenia czyli minimalne obrazenie to 178+89 czyli 267 i zakladam tu obrazenie broni bez zadnych innych modyfikacji a to jest nie realne, poprostu skonczcie z tymi wzorami bo ta gra ma tak wielki czynnik "szczescia" ze wzory mozna sobie wsadzic:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Silverfang De'Vir dnia Czw 22:32, 14 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Runia
Wall Hall
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Czw 22:41, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
do siły uderzenia mam ponad 100 moja broń ma zakres od 30 do 144
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jaabc
Rio Grande
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rio Grande II Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:52, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Runia: walisz po ramionach, tam obrażenia są większe
Silver: 1. Nie zapominaj, że obrażenia (w dłoń) nie mogą być 2 razy większe od obrażeń broni.
2. To testowałem ze znajomym na de0 i się sprawdzało. Na pl1 też działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Runia
Wall Hall
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Czw 22:56, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
a ile według was wynosi różnica w obrażeniach miedzy ramieniem a dłonią??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jaabc
Rio Grande
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rio Grande II Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:00, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
W helpie jest 15%, ale w praktyce 15-25% (losowo).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Silverfang De'Vir
Wall Hall
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Torun/Olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:09, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Niewiele bardziej oplaca sie walic w dlonie bo masz wieksze szanse trafic lepiej 2 razy trafic w dlonie niz raz w bark
jaabc ale co ma piernik do wiatraka skoro 2 osobyt w siebie uderzaja jedna ma 100 strzelania druga 178 i zadaaj sobie prawie identyczne obrazenia? jedyna subtelna roznica polega na tym ze jedna ma peacemakera a druka schofielda obie wala po rekach wiec gdzie jest te 78 pkt strzelania roznica powinna byc widoczna golym okiem i niemowie tu o 1 pojedynkach tylko o 5 w przeciagu 2 dni! wiec jest co porownywac:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jaabc
Rio Grande
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rio Grande II Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:15, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Schofield i Peacemaker mają podobne max obrażenia.
Zobacz, co wyjdzie ze wzorów (max obrażenia):
P: 100+112=212; max obrażenia broni (nawet przy 10000000 strzelania): 2*112=224; po filtrze: 212
S: 178+111=289; max obrażenia broni (nawet przy 10000000 strzelania): 2*111=222; po filtrze: 222
Mała różnica, w dodatku jest jeszcze rozrzut broni (i pewnie nie masz 100 strzelania tylko trochę ponad 100).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Silverfang De'Vir
Wall Hall
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Torun/Olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:21, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Nie w tamtym momecie mialem niecale 100 ok 95 a pogi mial dokladnie 178 i mniejwiecej takie maxymalne obydwoje sobie strzelalismy jaki z tego wniosek???
STRZELANIE NIEMA ZNACZENIA GDY BRAK REFLEKSU:P
PS.
Najwyzej przy strzelaniu NIECALYM 100 strzelilem 219 w reke
(mowimy o pogim oczywiscie ciagle - tylko i wylacznie o nim bo jego i swoje strzelanie znam)
P.P.S.
W 5 pojedynkach pogi niestrzelil powyzej 216
Pamietaj ze mowimy tylko i wylacznie o strzalach w reke aby uproscic sprawe i usunac inne zmienne
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Silverfang De'Vir dnia Czw 23:25, 14 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jaabc
Rio Grande
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rio Grande II Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:28, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
To jak wytłumaczysz to, że atakując kogoś, kto w ogóle nie ma refleksu i nie posiadając strzelania waliłem po 60-66 (broń też ma obrażenia 60-66)? A po dodaniu 66 strzelania, zacząłem walić po 122-132 (różnica większa niż 6 - później dochodzi jakiś modifier (praktycznie do pominięcia ze względu na małe działanie)).
@edit2PS:
modifier (kilka linii wyżej)
@edit2PPS:
2 * aktualne obrażenia broni - czyli jeśli wylosuje mu 90, to walnie max 180 (+modifier)
@edit3:
jutro pokażę Ci pojedynki i umiejętności obu graczy (z arch de0)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jaabc dnia Czw 23:31, 14 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Silverfang De'Vir
Wall Hall
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Torun/Olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:32, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
tak ze algorytm tej gry jest do dupy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Szrama
Rio Grande
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:31, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Silver nie zgodze sie z toba ze strzelanie nic nie daje gdy brak refleksu...
Bo to jest zupelnie bez sensu...
Wg mnie "siła strzelania" rowna jest
Obrazenia broni+ (strzelanie-1.5*refleks)
Cała zabawa to odgadnac ile pkt strzelania potrzeba zeby zwiekszyc siłe obrazen np o 1 pkt tak samo trzeba zrobic z refleksem... do tego najlepsze sa bronie ktore maja niski przedział obrazen(np moj precyzyjny smith &wisson-60-66)
Wracajac do obliczen silvera jesli strzelanie bylo by "wazne" tylko w przypadku refleksu to twoim tokiem idac Silver ofiara mogla by miec 1 refleksu zeby twoje strzelanie juz mase dawało...
A co do mojego wzoru... przedtem na niskich lvl jak byly Akcje na Haven atakowalem ludzi ktorzy byli top1 top2 refleksu i zadawalem im np 1- 2(minimalna wartosc)obrazenia mimo iz moja bron zadawała 18-36
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szrama dnia Pią 11:35, 15 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wasai
Rio Grande
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:09, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Strzelanie jest o kant dupy potrzaskać. Ktoś na jakiś niemieckim weście czy gdzieś wymyślił, że strzelanie może być przydatne w walkach jak i jest rewelacyjne w pracach ponieważ sporo prac tego wymaga.
Ludzie zaczeli w to inwestować bo tak się robi.
Tylko jeżeli chodzi o same walki to jest na prawde jest pewne minimum strzelania, które trzeba posiadać. To tak, żęby każdy sobie nie operował dwoma broniami. Ale jest według mnie pewien limit na to strzelanie i dodawanie większej ilości pkt pomaga już tylko na refleksiarzy.
Jak ja walczyłem z czarnulką, która ma 120 więcej strzelania niż ja to zadawaliśmy sobie takie same obrażenia. Broń tą samą używaliśmy. Sry, ale nie wierze aż tak w moje szczęście, że ona mi zadawała minimum cały czas, a ja jej maksimum.
Poza tym na gre wpływa wiele czynników i to strzelania nawet nie zawsze pomaga przy walce z refleksiarzami.
Wkleje kilka screenów:
Johny Ringo w momencie ataku na mnie on miał 105 refleksu, a ja 110 strzelania
Smola w momencie ataku 110 refleksu, a ja 112 strzelania
Mimo, że miał 5 refleksu więcej zadawałem mu obrażenia o 30-40 większe od tych, które zadawałem JR
Dosyć już stary screen. Ma chyba z tydzień. WKlejałem go już na forum
115-120 strzlenia więcej, a zadawała takie same obrażenia. Spójrzcie na jej obrażenia zadane mi w bark. Skaczą o 60. Czyli też nie zadawała tylko minimalnych.
Wniosek jest prosty. Inwestuj w celowanie/unik Wczoraj pojechał mnie grubo Prosper mimo, że pare dni temu go rozniosłem. Miał 60 zaskoczenia mniej od mojej taktyki, a mimo to trafił 6 razy.... Może podpasowały mu ustawienia, a może nie, ale bez przesady. Nikt tyle razy mnie nie trafił od dawna... Koles ma sporo celowania. Uniki akurat tak mu nie pomogły na moją taktyke, ale za to mnie trafiał to większości atakująćych się nie udaje.
Duże strzelanie może mi pomóc przy przy raptem kilku graczach. Bo dobrych refleksiarzy z wrogich miast jest bardzo mało. Za to celowanie i unik się zawsze zwróci* Taktyka i zaskoczenie ma swoje granice i nie uratuje nam zawsze dupy.
*Co do uniku to prosiłbym refleksiarzy o niewypowiadanie się bo to jest oczywiste, że oni tej umiejętności aż tak nie potrzebują P (Jakby mi zadawlai obrażenia po 20-30 to też bym miałw dupie unik:D)
PS: To są moje przemyslenia, który wyciagam obserwując walki, a nie wylicząć to.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wasai dnia Pią 12:24, 15 Maj 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Silverfang De'Vir
Wall Hall
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Torun/Olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:18, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Moze cie sie zgadzac albo nie zgadzac widze jak to wyglada i naprawde nie ma o czym gadac:)
Jedyna opcja to ze niweluje jakies minusy do pewnego poziomu ale jest to naprawde nie wielki poziom jezeli wogole cos takiego istnieje. Jezelibyloby inaczej Pogi zadawalby mi o wiele wieksze obrazenia a nie zadaje mimo ze mial 80 strzelania wiecej niz ja !!!!!!!!!! wiec przestancie mi mowic o wzorach o tym co sie komu wydaje tylko czyste fakty kapiszi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 16:26, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Wasai... Nie zgodzę się z Twoją teorią bezsensu ładowania w strzelanie...
Każdy ma swój sposób gry i rozłożenia umiejętności... Dla mnie bezsensowne jest posiadanie wielu umiejętności na średnim poziomie, podczas gdy można mocniej zainwestować w jedną czy dwie umiejętności, a resztę obniżyć, a nawet mocno zniwelować lub usunąć...
Problem odporności i refleksu w stosunku do strzelania został poruszony na forum ogólnym gry, po tym jak na 4 świecie, ludzie nie potrafili poradzić sobie ze mną i mimo mojego bardzo niskiego poziomu refleksu zadawali obrażenia nie przekraczające 10 HP...
Przy obecnej mechanice gry, trzeba samemu zdecydować, jaki styl gry się preferuje... Na 1 świecie zdecydowałem o przerzuceniu znacznej ilości umiejętności na strzelanie i uważam to za bardzo dobrą decyzję...
Przed podjęciem tej decyzji miałem więcej uniku i okazywało się, że średni gracze rzadko mnie trafiali... Ale moja obrażenia były stosunkowo niewielkie, a przy mocniejszych graczach nie miałbym szans... Do tego możliwość wykonywania kolejnych, bardzo dochodowych prac jest następnym powodem do zainwestowania w strzelanie na odpowiedni poziom...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wasai
Rio Grande
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:52, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Dobra dobra Latias ty tutaj tak ogólnikowo napisałeś. Poza tym głównie to chodzi nam teraz o strzelanie. Powiedź co mi da 200 strzelania zamiast 100. Zainwestowałem dużo w jedną umiejętność i co z tego mam? Poza fajnymi pracami raczej nic.
Spójdz sobie na obrażenia jakie zadawałem Czarnulce. Różnica w strzelaniu straszna bo aż o 110 pkt umiejętności. Niech teraz te 100 pkt przerzuci w unik, celowanie i zaskoczenie. Wtedy pewnie by mnie pokonała.
Tu nie chodzi o to, żęby zainwestować dużo w jedną umiejętność, ale o to aby znaleźć balans i odpowiednio rozłożyć pkt miedzy najważniejsze umiejętności do walki. Oczywiście po wcześniejszym zdecyowaniu czy ide w refleks/odporność czy taktyke/zaskoczenie. Według mnie strzelanie na pewnym poziomie już nic więcej nam nie daje. Za to posiadanie 200 uniku coś by dało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jaabc
Rio Grande
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rio Grande II Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:17, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Wyniki walk z danym strzelaniem (broń ta sama, obrażenia 60-66):
1. 0 strzelania:
średnia: 62
rozrzut: 60-67
2. 66 strzelania:
średnia: 130
rozrzut: 126-136
3. 150 strzelania:
średnia: 129
rozrzut: 127-136
Zmiana broni na 89-115:
4. 0 strzelania:
średnia: 100
rozrzut: 90-109
5. 66 strzelania:
średnia: 171
rozrzut: 155-180
6. 115 strzelania:
średnia: 205
rozrzut: 182-224
7. 200 strzelania:
średnia: 202
rozrzut: 182-222
Wniosek:
a) Nieodporny na refleks: strzelanie=max obrażenia broni
b) Odporny na refleks: strzelanie=max obrażenia broni+X (X - zależy od własnego uznania).
Testowane na de0 (nieoficjalna beta, chyba tylko dla IG... teoretycznie ).
Dane z 16 strzałów, refleks i odporność = 0.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 19:16, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Każdy gra według własnego uznania i możliwości...
Ja mogę jedynie wymienić zalety wysokiego strzelania i przedstawić długi wywód, dlaczego jest to bardziej ekonomiczne niż chociażby 200 uniku...
Ponadto, wybór jednej z dróg [refleks/odporność lub taktyka/zaskoczenie] niekoniecznie musi być dobry... Trzeba potrafić przystosować się do sytuacji i wybrać najlepszą dla siebie drogę rozwoju...
Jeszcze mam pytanie do jaabc...
W jaki sposób sprawdzaliście te walki i wpływ strzelania? Czy wzięliście pod uwagę inne umiejętności?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jaabc
Rio Grande
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rio Grande II Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:22, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Inne umiejętności (zawsze takie same):
refleks 0
odporność 0
unik 0
celowanie 100
zaskoczenie 100
taktyka 0
Na de0 w prawym menu pod "ustawieniami" jest zarządzanie własną postacią, pewnie podobnie do tego co mają admini w PA. Można za darmo zmieniać skille, dodawać ciuchy, usuwać 1h przerwy między atakami, dodać energię, hp itd. Po prostu wszystko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cubus
Rio Grande
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 912
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mszana Dolna Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:45, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ale to by była jazda jak by coś takiego było i tu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Runia
Wall Hall
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pią 20:30, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Hehe po raz pierwszy posłuchałam Silvera i celowałam w dłonie a oto wynik
Mój najlepszy cios tutaj to tylko 194 a w ramie bije go czasami za około 300
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Silverfang De'Vir
Wall Hall
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Torun/Olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:51, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Sluchajcie wujka silvera a zawsze dobrze wyjdziecie:P
Wujek silver mowi:
CDN
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wasai
Rio Grande
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:24, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Czeakam aż mi wyjaśniecie co daje duże strzelanie.;PP Pamiętajce, żę jest to kosztem innych pkt:-) 200 uniku napisałem tak pół serio ponieważ w gre wchodzi jeszcze taka taktyka czy zaskoczenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Szrama
Rio Grande
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:32, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Latias napisał: | Na 1 świecie zdecydowałem o przerzuceniu znacznej ilości umiejętności na strzelanie i uważam to za bardzo dobrą decyzję...
|
znacznej to w twoim przypadku znaczy ładowanie w strzelanie od 30 lvl
Strzelanie jest potrzebne ale nie w takim stopniu jak ty je masz... przyznaj poprostu ze rozdajac pkt myslales głownie o pracach bo jesli chodzi o walke dawanie tylu pkt w strzelanie jest bez sensu
Najlepiej maja zołnieze(czyt. ja&Wasai) Walimy sobie w taktyke i nie dosc ze dostajemy bonus 50% wiecej w pojedynkach to jeszcze jest sporo prac ktore potrzebuja taktyki^^
Przyznam ze jak patrze z perspektywy czasu to nie zrozumiale jest dla mnie wybrac inna klase postaci anizeli żolniez
No ale niektorzy maja 50% wiecej taktyki wiecej hp i obnizone lvl broni a niektozy maja wieksza szanse na znalezienie jakiegos przedmiotu^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|