Forum www.tw.fora.pl Strona Główna    
  Profil  
FAQ Szukaj Użytkownicy Rejestracja Prywatne Wiadomości Zaloguj  

pkt umiejetnosci potrzebne do walki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tw.fora.pl Strona Główna :: Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cypisek
CROATOAN


Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 14:15, 30 Sty 2009    Temat postu: pkt umiejetnosci potrzebne do walki

Jakie sa wasze doswiadczenia z rozkladaniem punktow umijetnosci pod walki??
Co jest wazne a co nie jest wazne??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wasai
Rio Grande


Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:21, 30 Sty 2009    Temat postu:

celowanie, unik, siła uderzenia bądz strzelanie. No i potem są 2 taktyki, Albo idziesz w zaskoczenie i taktyke, albo w odporność i refleks. Nie da się pogodzić tego i tego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 14:49, 30 Sty 2009    Temat postu:

Wasai... Nie wkręcaj kolegów... Razz

Moim zdaniem... Najważniejsze celowanie, unik oraz siła uderzenia lub strzelanie... Do tego masz wybór między zaskoczeniem a taktyką... Również musisz zdecydować, czy idziesz mocniej w refleks [przeciwko walczącym bronią palną], czy mocniej w odporność [przeciwko walczącym bronią białą]... Wtedy jedną z tych umiejętności podnosisz mocniej, a drugą słabiej... Ale warto podnieść obie...

Z resztą... Ja to jeszcze testuję... Wink
Powrót do góry
Wasai
Rio Grande


Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:56, 30 Sty 2009    Temat postu:

Nie wkręcam, ale głównie idziesz w celowanie i unik oraz strezelanie bądz siłą uderzenia. No i potem masz 2 taktyki Albo ciśniesz w tatkye i zaskoczenie, albo właśnie w refleks i odporność. Chyba więcej jest przedmiotów co dają do reflekus. Nie możesz mieć wszystkiego bo co jest do wszystkiego to jest do niczego:-) Albo bronisz się taktyką, albo bronisz się refleksem lub odpornością.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 14:59, 30 Sty 2009    Temat postu:

No, tak... Ale z tego, coś napisał - wynika, że jeśli idziesz w refleks i odporność to olewasz zaskoczenie i taktykę... A toż to byłaby głupota, żeby nie mieć zaskoczenia... Ale mogę się mylić, bo ja przecież grać nie umiem... Rolling Eyes

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 14:59, 30 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Silverfang De'Vir
Wall Hall


Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Torun/Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:35, 30 Sty 2009    Temat postu:

Zaskoczenie jest bardzo istotne ale powiedzialbym ze jako zdolnosc drugozedna czyli najistotniejsza ze zdolnosci 2 rzednych:P

Reasumujac wychodzi to mniejwiecej tak jak powiedzieli koledzy, najwiecej pkt mam w:

Unikach
Celowaniu
Strzelaniu (mniejwiecej porowno w tych 3 - jako cechy prowadzace)

Nastepnie:
Zaskoczenie
Taktyka

Mam rownierz sporo w refleksie i chowaniu sie (jak na cechu wktore nic niedaje:P) Ale to wynika z tego iz poraz 2 przekrztalcam postac a pkt ochodza glownie z cechy sprawnosc)
Docelowo cecha ta w calosci zostanie rpzezucona na charyzme czyli bede mial:

Zrecznosc i Charyzme w stosunku 60-70 do zrecznosci 30-40 do charyzmy
A to dlatego iz te dwie cechy daja REWOLWEROWCOWI po 2 z waznych umiejenosci
Sprawnosc daje jedna (badz dwie jak ktos idzie w refleks i wtedy dajesz zamiast charyzmy refleks)
Chodz ja uwazam iz refleks nie jest dobry a zmiana mojego zdania nastapila po 2 faktach:

1.Ciuszki wysoko poziomowe sa niestety bardzo slabe jezeli chodzi o refleks a dokladnie kombinacja cech gdy znajduje sie tam refleks jest beznadziejna wlasciwie niema 2 istotne a w np taktyce mamy strzelanie a czesto dochodza jakies male bonusy do celowania unikow...
2.jak idzesz w refleks musisz isc i w odpornosc albo walczacy biala bronia cie zniszcza:) jedyny plus to taki iz walczacych bronia reczna jest owiele mniej niz strzelajacych

podsumowujac moj wywod:

Uniki - tylko z umiejetnosci + nieliczne bonusy
Strzelanie + Celowanie - Cecha + umiejetnosci + duze bonusy z ciuszkow
Taktyka + Zaskoczenie - cecha + umiejetnosci + duze bonusy z ciuszkow

Ewentualnie mozna podzielic te 40% z charyzmy na pol i dac charyzme i sprawnosc ale to raczej przyniesie ujemne skutki gdyz dane umiejetnosci beda zbyt rozdrobnione Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Silverfang De'Vir dnia Pią 15:37, 30 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tw.fora.pl Strona Główna :: Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media

Regulamin